کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در بهزیستی سروآباد برگزار شد

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در اداره بهزیستی شهرستان سروآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کردستان، واحد پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان سروآباد به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر (۳۰ خرداد تا ۵ تیر) اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه کارکنان این اداره کرد.

در این کارگاه، نسیم ادوایی، کارشناس و مدرس دوره، به تشریح اهمیت پیشگیری از اعتیاد، آسیب‌شناسی این پدیده، آموزش مهارت‌های زندگی و ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای ارتقای آگاهی فردی پرداخت.

وی همچنین با اشاره به شعار روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با عنوان «موضوعات پایدار، چالش‌های نوپدید و پاسخ‌های نوآورانه»، بر لزوم تعامل همه‌جانبه دستگاه‌ها و مشارکت عمومی در مقابله با آسیب‌های ناشی از اعتیاد تأکید کرد و نقش خانواده، دوستان و مدرسه را در پیشگیری از این معضل اجتماعی بسیار مهم دانست.

در پایان این کارگاه، کارکنان اداره بهزیستی سروآباد نیز دیدگاه‌ها، نکات و پیشنهادهای خود را در زمینه انواع اعتیاد و راهکارهای پیشگیری و مقابله با آن بیان کردند.

کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در بهزیستی سروآباد برگزار شد

کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در بهزیستی سروآباد برگزار شد

کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در بهزیستی سروآباد برگزار شد

کد خبر 189752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد